wtorek, 10 maja 2016

Austria na mały jubileusz

Poznawanie nowych zakątków to nie tylko podróżowanie samolotem. Mamy do dyspozycji sporą konkurencję na rynku jeżeli chodzi o autokary. Zdecydowanym liderem naszego podwórka jest Polski Bus, który od dzisiaj zaczął współpracę z niemieckim Flix Busem. Oznacza to dostęp do 24 nowych kierunków z dworca ZOB w Berlinie. Oczywiście bilety na nowe trasy kupimy za pośrednictwem Polskiego Busa. Co jakiś czas zostaje wrzucona nowa pula  z promocyjnymi cenami. Zaczynają się od złotówki, przy czym zazwyczaj jest to jeden bilet na danej trasie. Nie muszę mówić, że te pojedyncze rozchodzą się jak świeże bułeczki. I tak też było dzisiaj przed dziewiątą rano. Mi udało się  upolować dwa , na trasie Łódź - Wiedeń (RT) za 3 złote (1 złoty jest opłata za wystawienie biletu). Austria będzie prawdopodobnie naszym dwudziestym odwiedzonym państwem. Nie zabawimy tam długo, ale przy naszych możliwościach do pokonywania wielu kilometrów, przy prawie trzech dniach jesteśmy w stanie dużo zobaczyć. Piszę prawdopodobnie, bowiem wyjazd mamy 9 sierpnia i do tego czasu może jeszcze coś się zmieni.

1 komentarz:

  1. Ja niestety na najtańsze bilety już się spóźniłem. Do tego ilość połączeń z Poznania jest niestety coraz mniejsza. Kiedyś korzystałem z PB na trasach do Warszawy czy Wrocławia, a teraz tych połączeń jest znikoma ilość i godziny fatalne. Ale szkoda, że nie udało mi się upolować Berlina. Niedawno byłem, ale blisko, to chętnie znowu bym wyskoczył :)

    OdpowiedzUsuń